Minnen....

Mer eller mindre uppväxt i denna fantastiska miljö! Tyvärr så har huset förfallit, jag hoppade upp & ner utanför fönsterna för att få en skymt från en svunnen tid... Jag skulle hållt mig till att bara titta på utsidan :(
'
'
Väldigt häftigt vad man kan komma ihåg egentligen! Jag är ju typ 200 år gammal nu, 33 mer exakt, men när jag var 4-5 år så samlade min morfar & stenar med fina färger & former, morfar döpte dom till trollstenar....
Det sved ju i bröstet när jag så hur misskött det var men mitt i alla mixade känslor så kom jag på, Vi samlade en del stenar på en större sten! Jag lokaliserade stenen & fick med mig 4 trollstenar hem  :)
'
'
Hittade även morfars bästa vän, slipstenen! Tror att morfar hade Öllösa's vassaste yxor :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0