Eller hur!!?!

Meeen JAAAG skulle AAAALDRIG ändra på någonting i mitt liv!!! Eller hur!? Finns de nån inte skulle vilja spola tillbaka livet ibland  göra en del ändringar??  Har faktiskt svårt att tro de! Man kanske inte skulle ändra allt, men en del skulle jag lätt ändra!
'
1999 fick jag ett förstahandskontrakt på en etta vid Telefonplan, då klev jag ur SKB där mamma ställde mig 1981, tog pengarna som var sparade & köpte möbler.... De tyckte jag var smart... OM, jag säger om jag fick göra ett omval där & vara nöjd med lägenheten jag fick vid Telefonplan MEN samtidigt ha lite mer intelligens & behållt min köplats på SKB.... Tänk vad 31 år i deras bostadskö hade gjort för mig & mina mucklor nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0