EFTERLYSNING!!

För två år sedan så fotade jag mitt lilla tonårshjärta! Bilderna blev fantastiska men nu har jag fått för mig att testa igen, denna gång vill jag dock ha en med mörkare hår, vill kolla kontraster. Är ju en sann photoshop ratare!! Jag tycker att man arbetar med kameran, inte med datorn.... Kanske för att jag aldrig förstått mig på photoshop ;)
Så här såg iaf bilder ut från förra gången
'
'
Visst är min prinsessa fin!!??! Helt underbar :) Men denna gång söker jag som sagt mer kontraster... Hör av er! Om ni är intresserade förstås, ha ha
'
Söker även en man med en ryggtavla, har fått för mig att jag vill ha det som omslag på boken.... Vet ni nån, hör av er :)
'
Bekvämlighet framför kameran är viktigare kroppsformen! Är man bekväm så får bilden en själ & det är de som gör bilden! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ställer upp, om du vill!

2012-05-28 @ 23:38:18
URL: http://dieseld.blogg.se/
Postat av: Malin

DiselDoris! Long time no see :) De va faan inte igår!! Har du långt mörkt hår så kör vi :))

2012-05-29 @ 20:20:56
URL: http://denhandlarommig.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag vill bara tala om att jag INTE passar in till din beskrivning på nått sätt. Vill bara lämna ett avtryck i bloggen :)

2012-05-31 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0