relationer

Mycket snack om just relationer idag... Varför ska de va så jävla svårt?! Det är aldrig något som bara kan få flyta på, smärtfritt! Nej nej, det ska alltid finnas något som de ska tänkas runt, skapas funderingar & iftast till ingen nytta... Sagt de förr & säger det igen, män & kvinnor tänker för olika, säger ingenting om att ha olika tänk men då brukar det finnas en förståelse & helt ärligt, hur ofta förstår vi varann? Man frågar -förstår du? -jaa, absolut!  Inte faan förstår vi varann, vi tror att vi gör det men eftersom att vi tänker så olika & relaterar de vi hör till oss själva & då är det ju inte din partner du förstår, det är ju dig själv du förstår...

Kommentarer
Postat av: © sarastille

På min blogg har jag gjort ett inlägg med mina 7 bloggfavoriter. Har du någon favoritblogg, vilken? Lämna en kommentar här och ge mig lite bloggtips! :D



http://sstille.blogg.se/2011/october/mina-7-blogg-favoriter-klicka-pa-bilderna-f.html#comment

2011-10-02 @ 10:53:06
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0