2 månader...

Idag, den 25:e var det exakt två månader sedan... Helt galet!! Måndagen den 25:e juli, kommer ihåg det som om det var igår... Jag var så lycklig att äntligen få möta dig, känna dig på riktigt! Veckorna, dagarna, timmarna som jag bara väntat på att få träffa dig, en mer irl upplevelse än bara den mentala känslan av att snart stå där, sida vid sida...
De sista timmarna kändes som var så där larvigt nykär, de där fåniga flinet på läpparna, pirret i kroppen & känslan av den totala lyckan!! Du gav mig den äran att få tillbringa 4 underbara veckor med dig, vi fyllde dagarna med det som vi tyckte om, de som gjorde oss glada & de som fick oss att må så där tokigt bra! Men 4 veckor gick fort, helt plötsligt så stod jag ensam kvar i en vardag jag inte alls var bekväm i, vardagen innan du kom! Jag vill ha tillbaka de dagarna, vill känna mig så där underbart nöjd igen! Så där nöjd som bara du kunde få mig.... Men du bara försvann, från den ena dagen till den andra, saknar dig nå enormt!! Även om det känns som en omöjlighet idag, just nu, så vet jag att vi ses igen...
'
'
Faan min älskade semester!! Jag saknar dig!! :))

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha jag hade oxå en snabbis med just samma känslor :-)

2011-09-25 @ 10:55:56
Postat av: B

:)

2012-01-10 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0