Älskade myndigheter

"Kära myndigheter!
'
Jag skriver till er idag på grund av en fråga som jag inte kan förklara i ord, därför ber jag er att möta upp mig för ett personligt möte på Holmträsk vägen 1, Huddinge.
'
Mvh nöjd & glad skattebetalare"
'
Behöver väl inte säga mer än så.... Ni som känner mig ser min ironi i detta & min aggression mot Transportstyrelsen....
Dessutom har dom mage att skicka en påminnelse på trängselskatt på bilen som dom beslutat att jag inte äger...
Ska jag fortfarande sitta med alla utgifter på den men jag får inte äga den? Hur tänkte dom?? Trängselskatten är från den tiden som jag inte haft bilen i mina ägor...
Undra om de är jag som ska stå för 24000 mila servicen oxå? Kanske ska ringa å erbjuda mig eller är de en självklarhet?!
'
'

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hmmmm mydigheter asså.......

2011-07-25 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0