Panik i lägret ;)

Jobbade som vanligt igår på dan & på kvällen ringde chefen & frågade - Ska du eller jag jobba inatt ? Å vad svarar man på den då ?! Man vill ju ha sitt jobb kvar på måndag ;) Så de va bara att avstyra kvällens mys & åka hem å slänga på sig arbetskläderna, men jobba natt e underbart skönt !

Halv tio på kvällen ringer min farbror & berättar att de brinner hos pappa, ingen panik där inte !! Men längre in i samtalet så framgår det att det är soteld, men går de fel kan ju kåken brinna ner å nog för att jag älskar min pappa men att bo med honom .... Njaaaa ....

Jag fick tag på pappa å de va tydligen en kraftig sådan men tillslut så fick brand stopp på den :o)

       

Min stackars pappa måste fått panik ....
Jag ringde å väckte sotaren, för de måste man göra innan man får elda igen & en stoooor eloge till honom som hjälpte oss så pappa får upp lite värme igen :o)

Kommentarer
Postat av: B

Det är tur att pappa har dej :)

2011-01-25 @ 10:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0