Stum....

"And it doesn’t mean I don’t love you when I put a gun to your face, it just means I want to get rough with you."

Ett nytt citat ur en presentation....40 år & han ställer sig frågan varför han är singel?! En del kan konsten att marknadsöra sig själva, ha ha.
La ner min profil för ett tag sedan men så fick jag veta att alla som vart innen på sidan fortfarande kom åt mina bilder, jag aktiverade sidan för att plocka bort dom men så vart jag så nyfiken på ett nick som jag tyckte lät sportigt & sen har jag läst några profiler när jag har haft tråkigt å jävlar i havet va en del människor kan..... Helt galet *asg* å denna man måste nog ta sig en rejäl funderare...
Detta med att citera folks beskrivingar av sig själva skulle kunna bli ett heltids jobb, jösses va mycket konstigheter som rör sig där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0