Reflektion

Kan nog vara på sin plats ;)
Jag har en förmåga att verkligen bara gå på, svårt att lyssna på mig själv vad de gäller att sakta ner lite... Man vinner ju inte på att bara ånga på som en ångvält...
Stod på bryggan igår kväll & tittade ut över vattnet, kände lugnet & njöt av tillvaron. Då fick jag även en idé, denna idé vart till denna bild...
'
'
När jag tittar på denna bild så ser jag även vad jag bör göra mellan varven!
Jag måste stanna upp, kanske ta ett par kliv tillbaka för att kunna se vad som händer, en reflektion av livet helt enkelt.
Nu är ett ypperligt tillfälle att stanna, ta ett kliv eller två tillbaka & känna lite på läget... Vad jag än gör så kan jag inte påverka allt, kan nog vara bra att ta lite avstånd & få en klarare bild av verkligheten, precis som bilden ;)
Det som sker, de sker... Kan inte bli enklare än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0