Rätt gulligt, men sjukt naiv om man skulle tro på de?!

"So many girls think that they are ugly, just only because TV tells them that. You can be ugly to the whole world, and beautiful to just one guy;)?"

Hittade den i en presentation på en dejting sajt, den fick mig att le men samtidigt som jag log så tänkte jag, bullshit, A-hole! Du vill bara ligga å de får du inte ändå!
Nu en stund efteråt så kom jag å tänka på en annan sak, är jag förstörd? Har jag gått på grund för många gånger, varit naiv & låtit andra trampa på mig så mycket att jag har slutat att tro på kärleken? Tron att de finns snälla, välmenande & ärliga karlar där ute? Hur skulle jag reagera om någon sa en sak till mig? Troligtvis på samma sätt...
Man kan ju inte gå runt å tro att alla har dåliga avsikter, då är man ju förbrukad som människa! Men man kan inte gå runt & tro gott om alla heller, blir bara utnyttjad & sparkad på då ju.... Har man som människa ett läge där man är neutral? Då menar jag inte passiv eller likgiltig för de är nå helt annat, utan jag menar precis de jag skriver! Har man en neutral som männsiska?! Isåfall, hur får man i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0