Jaha...

De va de de, å vart tog måndagen vägen då?! Som jag räknade ner å så bara försvann den... De går fort när man har roligt :)
Vad ska jag räkna ner till nu då? Inte te måndag iallafall...En liten 52 timmars vecka som väntar på mig :(
De bubblar redan i kroppen på mig, and not in a good way.... Alla fokuserar på mobbing i skolor, vilket man självklart ska! Men vuxenmobbing då? De talas de aldrig om... Diskriminering & sexuella trakaserier, ja! Men denna utstuderade mobbningen?!Alla har en akilleshäl, min heter barn...
Ska barn verkligen ses som en nackdel i yrkeslivet? Det kommer inte finnas nå yrkesliv kvar om det är så att det slutas att produceras barn...
Skönt att bitterheten kommer krypandes när man har 6 dagar kvar på sin semester! Hoppas på att antagningsbeskedet är tokigt positivt! Då börjar jag i skolan i oktober :) Håll en tumme!  Annars så kan jag tänka mig vilket jobb som helst! Nästan iaf :) Vet ni något så tjoa till!!
'
'
Back to war, 6 days an counting down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0