Hmm

Pratade lite med en vän igår, hon va jätte glad för att hon träffat en man genom en nätdejting sajt. Hon pratade vitt & brett om hur bra allt var med honom... Men hux flux berättade om att en tidigare dejt hade börjat höra av sig & hon visste inte riktigt hur hon skulle te sig till honom, jag sa åt henne att berätta som de var & att hon träffat någon hon gillar. Hon svarade - Men om de skiter sig med ****** då?.....  Är de så här livet kommer att se ut framöver, man måste ha en livlina, man kan inte bara gilla läget & är de så att den "dejten" man fattat tycke för hux flux försvinner så får man väl hoppa upp i sadeln igen då om man är mogen för de? Kanske bara e jag som tänker så... Jag tycker att man har som bäst fokus om man koncentrerar sig på en sak :)
Kontentan av detta då, joooo, jag tror att hur bra nätet än är så är det alla relationers mardröm, även avslut på något som faktiskt kunnat bli nå riktigt bra.... Nätet gör oss för lättillgängliga! Kolla bara på alla otrohets sajter!! Hur i h*lvete kan de ens finnas?! Man väljer väl en partner för att man vill ha den personen, inte för att man vill ha den & alla andra... SKAM! De är vad det är...
Jag börjar bli äldre & de bästa med detta är att jag är för gammal för mulitasking ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0