Himlans trevligt

Hade tjejkväll i måndags & det var så trevligt att vi bestämde att detta skall vi göra om snart! Igår kom hon igen, lilla kalaspinglan :) Hon hade tvätt & tråkigt hemma å jag hade tvättid & tråkigt på mitt håll, de va bara å packa sig hit med tvätten, ladda maskinen å sen ut å käka lite :)
Mätta & belåtna fortsatte vi i tvättstugan, eller hon tvättade å jag tittade på ;) Sen vart de lite klassiskt kärringsnack i soffan till klockan vart 100 å vi gick å la oss!
Lilla vännen somnade nog innan hon lagt huvudet på kudden men jag vet inte vad de va med mig igår... Jag ska vara lycklig om jag lyckades skrapa ihop 1 timmes sömn inatt....
När jag hade lagt mig tillrätta å trodde att jag skulle få toksova i 4 timmar så kom de en känsla som va så snuskigt obehaglig! De kändes så ensamt i sängen!! Å vart kom de ifrån?! Jag har vart solo i 2 år & det är ju inte så att de har vart nån form av vandrarhem i min säng under de åren, min säng å där har jag legat....
Men igår sköljde känslan av saknad över mig, inte saknaden av ett förhållande, sex, ett fotbollslag eller Vinnie Jones, utan den där känslan av hans andetag i nacken, armen runt midjan, lätta snarkningarna & den här lilla omedvetna "kramen" man kan få som en liten bekräftelse att han vet att man är där trots sömnen :) DE! saknade jag igår, inatt... Känslan av att veta att han finns där om de skulle vara något :) Måste vara relaterat till cirkusen som vart i mitt liv den senaste tiden med jobbet & allt som hänt där...
Men jag ser känslan som ett friskhetstecken! Jag är inte skadad, känslokall, förstörd eller förbrukad ;) Jag är normal! Eller nää de e jag ju inte man jag är iaf jag igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0