En tjejkväll...

Alla behöver en tjejkväll! Jag vart serverad en kanongod middag, hon lyckades bra lilla kockerskan ;) Middagen följdes att ett mindre frosseri & en massa tjejsnack! Vi skapade en HP profil åt en av tjejerna, vilket va ruskigt roligt :) När hon va reggad så bara small de till på besöks sidan & man kände igen en del av dom... Är de så man själv var, stalkade man allt med testosteron?! De slutade med att jag aktiverade min sida igen så vi kunde sitta alla brudarna & bara skratta å vissa profiler ;) För hur som helst så är de ju sjukt kul att läsa de som folk skriver om sig själva! Hur ofta stämmer de som står? Många låter ju näst intill perfekta!! Men varför söker man då på internet?!
Jag tycker att de är sjukt kul å bara tjabba lite med folk, bara prata sådär allmänt, de händer väl inte på krogen att man gör de direkt ;) Men man träffar även roliga & intressanta människor på nätet, hur ofta träffar man någon från t.ex Sundsvall... Näh! Man är ju inte där så ofta ;)
Sen är de ju rätt fantastiskt hur man kan välja att inte ta till sig en profiltext, jag är rätt öppen & ärlig om vad jag söker & vad jag definitivt INTE accepterar men ändå så är dom där å påtar....
Men varför får man inte avaktivera förens efter sju dagar?! Ville ju bara garva lite igår :)
'
MIN PROFILTEXT:
'
Skulle väl se mig själv som skapligt normal, lite sjuk humor, 2 barn, båda fötterna på jorden, glad mest hela tiden men de gör mig inte oseriös eller till en player för de :) Har ingen katt, det är tydligen viktigt att påpeka på denna sida... Men jag tycker om dom, tycker om de flesta djur.
Är utbildad kock & jobbat som de ett tag men bytt bana & håller mig till att vara renodlad hobby kock :)
Jag har två intressen som är större än de som bara gör livet roligt & det är fotografering & gamla bilar, jänkare, muskel paket :) Man ska höra kärleken i en motor ;)
Är tatuerad, gillar att bära konst på kroppen... De lär inte bli färre med åren heller så gillar man inte de är de nog läge att kika vidare på annat håll :)
Vad jag söker är en karl, en riktig karl... En som vet att ärlighet kommer man långt med, en snäll men med egen vilja, humor, känner glädje till livet! En man som kan ge sig till tåls & titta på medans jag försöker lösa en uppgift men som han kanske redan vet att jag inte klarar av för att lite senare erbjuda sin hjälp, en man som kan låta mig vara liten ibland för mörkrädd de är jag ;) En man som även tycker om mina fel & brister för dom har jag oxå!  En karl som lekt klart helt enkelt & som tar livet för vad det är :)
Vänskap kanske ni frågar er, men jag vet ju inte vad jag springer på :) Allt börjar ju faktiskt med att man lär känna varandra, eller hur?! Sen får ju tiden utvisa resten :)
Ett par BIIIIIG NO NO!!
* Gifta, de vänner ni söker är jag inte intresserad av
* Psykiskt störda, extra kroppsdelar eller känner nyfikenheten inför att få stycka en människa  el dyl
* Ni som jagar för uppskattning, bara jagandet eller för att katt & råtta leken är så rolig
* Ni som vill ha barn, jag har två & är klar där :)

Skulle väl se mig själv som skapligt normal, lite sjuk humor, 2 barn, båda fötterna på jorden, glad mest hela tiden men de gör mig inte oseriös eller till en player för de :) Har ingen katt, det är tydligen viktigt att påpeka på denna sida... Men jag tycker om dom, tycker om de flesta djur. Är utbildad kock & jobbat som de ett tag men bytt bana & håller mig till att vara renodlad hobby kock :) Jag har två intressen som är större än de som bara gör livet roligt & det är fotografering & gamla bilar, jänkare, muskelpaket :) Man ska höra kärleken i en motor ;)
'
Är tatuerad, gillar att bära konst på kroppen... De lär inte bli färre med åren heller så gillar man inte de är de nog läge att kika vidare på annat håll :)
'
Vad jag söker är en karl, en riktig karl... En som vet att ärlighet kommer man långt med, en snäll men med egen vilja, humor, känner glädje till livet! En man som kan ge sig till tåls & titta på medans jag försöker lösa en uppgift men som han kanske redan vet att jag inte klarar av för att lite senare erbjuda sin hjälp, en man som kan låta mig vara liten ibland för mörkrädd de är jag ;) En man som även tycker om mina fel & brister för dom har jag oxå! En karl som lekt klart helt enkelt & som tar livet för vad det är :) Vänskap kanske ni frågar er, men jag vet ju inte vad jag springer på :)
Allt börjar ju faktiskt med att man lär känna varandra, eller hur?! Sen får ju tiden utvisa resten :)
'
Ett par BIIIIIG NO NO!!
* Gifta, de vänner ni söker är jag inte intresserad av
* Psykiskt störda, extra kroppsdelar eller känner nyfikenheten inför att få stycka en människa el dyl
* Ni som jagar för uppskattning, bara jagandet eller för att katt & råtta leken är så rolig
* Ni som vill ha barn, jag har två & är klar där :)

'
Så ser den ut :) Inte så svår att misstolka eller?!
'
Ja ja, ett par goa skratt, ett par hektos ökning på vågen & känslan av att ha varandra stog oxå på agendan igår :) Inte bara uppbyggandet av en hp profil, även om de nu faktiskt va ett utav kvällens små missions :)
Det är gött att ha sina flickor inpå husknuten & veta att man alltid har nära till ett skratt! Tack tjejer, ni är fantastiska <3
'

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-23 @ 19:51:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0