En fortsättning på " Rätt gulligt, men sjukt naiv...."

Självklart så är ju inte detta ett "överlag inlägg" utan de handlar mer om de som hänt under vintern & våren, ni som känner mig vet ju allt som hänt & konsekvenserna utav detta...
Det är ju ändå så att de som händer i livet följer ju med, vilket kan bidra till just min tankegång vid de inlägget, förvåningen över mig själv när jag kom på hur jag tänkte & vilka käppar de kan sätt i hjulet just på grund av att man kanske är lite kantstött från ett tidigare tillfälle som inte alls egentligen har med nuläget att göra...
'
Kontentan av detta är att de som satt å funderade, va faan har jag gjort henne, absolut inte har med detta att göra eller mitt sätt att reagera vid en del tillfällen & eftersom man vet med sig när man sårat någon så vet man ju även när man känner sig träffad :)
'
Mår som en prinsessa & blir behandlad som en är nuläget i fröken Österbergs liv & hoppet om ett fortsatt lika glatt leverne & underbart välmående står ju högt i kurs självklart, för hur många få en andra chans? Kan ju inte vara så vanligt så jag tar den & vårdar den ömt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0