:o(

Idag har jag förlorat en kompis ... Det är så tråkigt ! Men kanske behövligt :o)
De har vart mycket tal om lögner idag , både på fb & här ... & ja , jag har blivit utsatt för en lögn , kanske fler vad vet jag !
För att göra detta så lätt att förstå så döper vi min "kompis" till A & min vän till B
A har berättat saker för mig & sen dragit en helt annan story för B .... Nu är de ju så att jag talar förtroligt till B & vi delar saker , de mesta faktiskt ... Kanske inte vad vi åt till frukost men de som betyder något .
Självklart så vet jag va A har sagt till B men så har A sagt nå helt annat till mig ...
Vad tror A egentligen ? Jag är inte blåögd bara för att jag har blåa ögon , jag är inte naiv för att jag vill tro de bästa om andra i min närhet ...
Jag står nu i valet & kvalet att utesluta A ur mitt liv , eller så håller jag ett lagom stort avstånd & behåller A ... Krävs rätt mycket innan man tar ett sånt beslut ... Men å andra sidan så , vill man verkligen ha någon i ens närhet som man måste tvivla på för att man inte vet vad som är sanning eller ej ...
Tål att tänkas på

Kommentarer
Postat av: Magnus

mmmmm......tåls att tänka på. Jag e ju lite sen med detta inlägg och hoppas på att det har gått bra och att rätt beslut e fattat.



Kram M

2010-09-19 @ 12:48:26
Postat av: Malin

Ja Magnus :o) Rätt beslut är fattat & det känns riktigt skönt faktiskt så det är ingen fara . Vi kan ta detaljerna över huvudet på våra pannkaksätande barn någon dag , ha ha

2010-09-21 @ 05:46:52
URL: http://denhandlarommig.blogg.se/
Postat av: B

Du borde inte skriv dom här inläggen efter som du ändå inte bryr dej det blir liksom bara löjligt då

2010-10-09 @ 10:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0