Motgångar

Som ni vet så har jag haft ett par de senaste månaderna & idag kom de som fick bägaren att rinna över ! Det var sååå länge sedan som jag kände en sån besvikelse , med närmare eftertanke så har jag aldrig känt de .... Visst har jag varit besviken men detta var ett slag under bältet !
Jag har rätt lätt att skaka av mig motgångar , svek & slag under bältet men detta sitter kvar , som en kniv i ryggen !
Jag har inte en aning om hur jag ska hantera detta men nu sätter jag mig själv & mina barn i främsta rummet & ska försöka vända den ilska jag bär på till positiv energi för att klara av operationen & detta jävla bostads sökande ....
Jag var så nära att ringa & lämna återbud till operationen för att orka ta tag i mitt "tak över huvudet" situation men som tur va så talade en vis kvinna mig tillrätta :o)

Jag är så glad att jag har er som stöttat mig genom denna helvetes dag ! Ni anar inte vad ni betyder för mig <3 Jag kan skratta mig lycklig för att jag har er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0