Ni är bättre än valium !!

Dagen började fantastiskt bra ! Håkan ringde fel kl 6 i morse , ha ha . Kunde inte sova ändå så jag roade mig med annat ;o)
Klockan 8 kom mamma & syster hem ! :o) Min syster hade vart i Paris & hade mycket fina presenter med hem till mig som jag fick istället för frukost ....



Idag var det dax :o)

Klockan 11 skrev jag in mig på SÖS , dagkirurgen . Jag hann knappt komma in innan kirurgen kom & ritade på mig å  jag tänkte - herre gud , de här kommer gå fort ! Men så fel jag hade , ha ha .
Det låg redan en på bordet när jag kom , en skulle de va lunch & sen var det yttligare en till innan mig ... & så här fördriver man då tiden .....


Sen så gick det yttligare nån timme eller två ..... & då såg jag ut så här , sexig som tusan !
Tackar den morderna tekniken för underhållningen :o)




Nån timme efter denna bild var tagen gick jag ut på facebook & hotade med att sjunga Rullan går i korridoren om de inte hände något inom en snar framtid & de hjälpte ! Dom kom :o)
Jag var inne på op sal runt halv tre & jag frågade om jag fått lugnande men dom svarade nej & tyckte jag va knäpp för att jag inte va ett dugg nervös , men de kan jag tacka alla er där ute för ! Ni roade , stöttade & fick mig på andra tankar , ni är bättre än valium !!


Operationen startade runt tre & tjugo minuter i sex skrev jag ut mig själv ! Då va jag pigg , glad & hungrig , precis som vanligt ! Kanske lite drogad av narkosen fortfarande för smärtis tackade jag nej till :o)


När jag kom in på salen igen efter op så började jag höra av mig till alla jag hade lovat fullt övertygad om att jag var klar i knoppen men de mina kära vänner va jag inte .... Messade bla go'morron till Conny fullt övertygad om att de va Clarry jag messade , inte för att de gör något men bara själva grejen , ha ha . Jag har pratat med flera där jag inte riktigt kommer ihåg vad som sagts men men , de värta som kan hända är att ni får höra de 2 gånger ;o)


När klockan vart tjugo i sex så skrev jag ut mig själv , då hade jag pinat i mig yogurt & dricka samt vart uppe , jag tyckte de räckte :o) & sköterskorna tyckte nog att de bra om knasluvan åkte hem & så blev de !


Väl hemma blev de sushi & ostbågar , precis som jag önskat & så smorde jag in mig i cocoskrämen jag fick av min syster så jag slapp lukta sjukhus


Nu sitter jag här & har svårt att sova men jag ska tvinga ner mig nu , en ny underbar morgon väntar ;o)



Kommentarer
Postat av: B

Läckra strumpor, det är nästan så det pirrar till lite, men bara nästan

2010-10-20 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0