Galet bra !

Tack vare alla underbara vänner , kollegor & familj så har denna dag bara vart till de positiva !

Jag skrevs in kl 11 på dagkirurgen på SÖS , min syster som avsatt hela dagen fick inte mer än att följa mig dit sen va de stopp ... Jag trodde att jag skulle krivera med tanke på hur jag mått den senaste veckan men de gick så bra ! Jag var grymt uttråkad eftersom de aldrig hände något & jag låg som sista planerade operation .... Men telefonen plingade & jag hölls sysselsatt hela min väntetid , Tack snälla alla ni som underhållit mig denna dag , haft mig i era tankar & stöttat mig ! Ni gjorde denna dag till en positiv del av mitt liv :o)

Tack än en gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0