Stockholms natt :o)

Att jobba natt är så otroligt skönt !! Hoppas att de kommer en tjänst till på natten , vill väldigt gärna jobba när de e lugnt å skönt ....
Alla är så trevliga & tillmötesgående , jag har väl aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i natt & de har nog inte väktarna gjort heller som har fått släppa in & ut mig överallt när jag lyckats låsa in / ut mig på diverse konstiga ställen .
Fredrik & Mira är mycket kompetenta när de gäller dirigeringen & sjuksköterskan i natt va super trevlig & skötte sig exemplariskt , lite jobbigt bra å fråga efter bruna Lennart på kirurg akuten men heter man Bruno blir de tydligen bruna ibland ;o)
Lämnade på Ersta gatan & lyckades fota soluppgången :o)

Kommentarer
Postat av: B

Otroligt fint

2010-06-06 @ 18:41:53
Postat av: B

Jätte fint

2010-06-06 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0