Jag har det så bra !

Jag är bortskämd ! Mina flickor har världens bästa pappa , han har dom hela tiden & jag har dom bara varannan helg ... Jag tar honom för givet & visst berättar jag att han är en bra pappa men berättar jag att det han gör är fantastiskt ?? Nej , de gör jag inte & det måste jag göra å inte bara för att han är pappa som har sina barn på heltid för pappor kan oxå ta hand om barn , det är inte bara mammor som klarar av de !
Jag måste visa min uppskattning mera & nu tänker ni - Via bloggen , va personligt ... Å ja , de är personligt ! Självklart kommer jag berätta för honom vilken fantastisk pappa han är men jag tror faktiskt att han uppskattar detta :o)
Han finns ALLTID där för våra flickor ! Friska som sjuka , glada som arga , besvikna som nöjda ! Han ringer varje dag så dom får säga god natt till mig , han är hemma med Julia i morgon för hon slog i svanskotan idag , han har fått Julia blöjfri , han lämnar dom på dagis & fritids varje dag , han hämtar dom på dagis & fritids varje dag , han ser till att dom är mätta , glada , trygga , hela & rena VARJE dag !!!
Han kanske inte är min livskamrat men han är min idol & jag dyrkar maken han går på !
Bernt Erik Tillberg , du är fantastisk !!!!  Jag är så glad att du är pappa till mina flickor <3

Kommentarer
Postat av: B

Tack, du anar inte vad det betyder för mej :o)

2010-06-13 @ 23:15:40
Postat av: Anneli

Gud va fint skrivet... blir ju helt tårögd!!!!

2010-06-14 @ 16:37:05
Postat av: Carina

Otroligt fint skrivet av dig Malin,kram <3

2010-06-14 @ 22:44:56
Postat av: Jannica

Man finner inga ord när man läser det du skrivit. Fantastisk! tror jag passar in. Ni verkar ha löst den stora gåtan "livspussel" som så många knagglar med. Många kramar till er båda

2010-06-15 @ 07:26:44
URL: http://www.lagerhult.se
Postat av: Syster



Fint av dig! Och det är sant som du skriver, B är bäst!!

2010-06-20 @ 22:09:30
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Mayvor

Malin...Nu fick du 20 guldstjärnor i himmelen och lika många i mitt hjärta. Kram x-svärmor

2010-06-27 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0