Vad är kärlek ??

Det är svårt att förklara kärlek ... De är så personligt ! Många säger att det är kärlek när man säger att man älskar varann men finns de ingen kärlek innan denna mening uttalas ?
För mig är kärlek att komma på sig själv att man ler när man tänker på personen i fråga , när man känner pirret i magen när man ser den andra , att man somnar i varandras armar eller att man vaknar mitt i natten av att man får en arm runt sig , när någon säger god morgon sötnos även fast man har kudden kvar i ansiktet & är lite små morrig , att man ligger sked i en trång soffa & tittar på tv trots att de e varmt ....
Jag kan hålla på hur länge som helst !! Men kontentan av de hela är att  Kärlek är inte bara ord , det är handling oxå <3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ingen kan nog med ord beskriva vad kärlek är. Det är något man bara känner och vet, tror jag. När man hittat rätt så känns det i hela kroppen, på alla sätt och vis.

2010-07-07 @ 23:46:40
URL: http://www.lagerhult.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0