Dagen som inte skulle komma är snart här ....

Kanske den naiva Malin som tänkt , klart att hon stannar kvar här , men så är det inte .... Om 64 minuter är det torsdag & då flyttar min vän , min själ , mitt stöd ... Med andra ord , min klippa lämnar Stockholm ... Känns hårt , känns konstigt , jag är ju så van att ha henne här , jämt !
Har ingen att luta mig mot längre ...
Missförstå mig rätt , jag vill absolut inte missunna Glenn lycka & välmående , vilket jag vet att hon kommer att få & det gör mig glad men de hade vart roligare för oss alla om de va Södertälje hon flyttade till , iallafall för oss 08 bor
Julia's kompis Wiiwiss :o))
Kanske kan bli en puss om Jull har tur
Inför svamp plockar am  ( adelsö mästerskapen ;o)  )
Paus i svampskogen
Vi klär varann
Som en scen ur Pippi
Bara vi
Kanske ett mindre damp anfall
Självklart så är saknaden stor av hela familjen Nilsson Lindmark   !!!!
Alla våra barn , sams faktiskt ;o)
En bild säger mer än 1000 ord ;o)
Det kommer att bli tomt , fruktansvärt tomt ......

Kommentarer
Postat av: Magnus

Inte ett öga torrt.....

2010-07-14 @ 23:32:09
Postat av: Syster



Hej då Glenn! :(



2010-07-15 @ 08:44:03
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: B

:))) Fint

2010-07-15 @ 11:28:34
Postat av: Marie-Louise

Jag älskar dig min vän... ses snart <3

2010-07-16 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0