Cirkus

Nu är cirkusen igång igen ....
13:30 hade jag tid på bröstcentrum på SÖS . Fick träffa en super snäll läkare som undersökte & förklarade väldigt noga om hur allt var & vilka krav som ställdes på mig vid en operation .
Rökfri minst 4 veckor innan operationen om det inte är så att de blir lite mer akut för då opererar dom även rökare ;o)
Efter samtalet med läkaren vart det ett gympass inne på mammografin , helt sjuka ställningar man måste stå i , kändes som en inspelning av vuxen film i vissa delar av undersökningen , puta med rumpan , svanka , upp med tuttarna ... Va ska man säga , fick iaf ett gott skratt vilket behövdes !
Sen vart de ultraljud , där den kollades noga & mättes än en gång ... & den hade vuxit även denna gång !
Doktorn beslutade att de skulle bli en punktion för en uppdatering av de förra provet inför operationen å jag som är så rädd för nålar ... Men doktorn hade en läkare från Jordanien med sig som skulle observera de hela & när hon log med sina svart tänder & huckle  så vart jag mer rädd för henne än för nålen så det gick galant !!

Nu mår jag inte så där jätte bra & håller mig gärna nära mamma :o) Jag svarar när jag orkar & prioriterar familjen framför allt & är de så att jag inte svarar så skicka ett mess , lättare att skriva än att prata :o)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tänker på dig gumman!

2010-07-19 @ 17:30:22
Postat av: Malin

Tack gumman :o)

2010-07-20 @ 00:57:11
Postat av: Annica

Tänker på dej och skickar massa styrke kramar!!!!

2010-07-21 @ 13:04:52
Postat av: Malin

Tack Annica :o) De vart inte så jobbiga eftersvallningar faktiskt , härligt :o))

2010-07-21 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0