19/7 13:30

Då är det dax igen ... Va e de nu , 6:e gången tror jag ... Börjar bli lite väl less på de här & ska tjata mig till en operation !!!!
Å ni som inte vet va de handlar om så är det min knöl i bröstet som vuxit nå så in i hoppsan & på måndag dras de igång yttligare en bröstcancer utredning & som ni vet blir jag lite svajig i humöret då jag har en tendens till att måla fan på väggen men vi hoppas på att jag fått rutin på detta & inte gräver ner mig i 2 veckor som jag gjort vid de tidigare tillfällena :o)
Kanske ett konstigt inlägg tycker ni men jag vet att det är rätt många av mina vänner som läser denna & kanske får svar på frågan  , va faan va de med henne nu då ?? Jag har inte blivit knäpp & det går över men de tar ju 2 veckor innan man får provsvaren ...

Kommentarer
Postat av: B

Du vet vart jag finns om du behöver nån :)

2010-07-15 @ 22:14:03
Postat av: Syster



Varför ringer du inte!!!!!!!!!!!



Love you!

2010-07-16 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0