Gilla läget

I torsdags fick jag svaret från SÖS & det gjorde att vi avbröt vår jakt på kanot & upptäckten av Östergötland's skärgård .
Jag fick svaret delvis godartad så jag antar att det är en "god" form av bröstcancer . Knölen har jag haft sedan 2006 men det har bara varit en binvävsknuta tidigare men nu är de på väg att bli nå helt annat , jag har inte all info än då doktorn var ledig i fredags men jag fick prata m en ssk som förklarade lite för mig ...
Jag vet inte vad som väntar förutom en operation & resten får man reda på efter operationen , om det är så att det ska bli någon annan form av behandling oxå ....
Analyserar sönder allt nu så nu är de dax att gå ut & gå , å skingra tankarna lite :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0