Kvicksand

Just nu känns de precis som bilden ....





Alla vet att ju mer man kämpar ju djupare sjunker man , men vilken människa är stilla & lugn när något är galet ??
Inte jag iaf , jag gräver gladeligen ner mig djupare & djupare ...
Konstigt egentligen , jag vet exakt vad jag håller på med men ändå så motarbetar jag mig själv & gör precis tvärt om de hjärnan säger & går bara på vad hjärtat vill ...
Men om jag motarbetar hjärtat's vilja tillräckligt med hjälp av hjärnans kraft så kanske hjärtat går i strejk & finner arbete på annan ort ...
Jag tror på den idén & ska göra allt som står i min makt för att få de att fungera för helt ärligt folket , hur jävla länge orkar man ??

Kommentarer
Postat av: <3

Det var många år sedan vi hördes men mitt hjärta & min hjärna håller på dig !

Så som jag tolkar dina inlägg har du en liten konflikt gällande hjärta & hjärna men en sak ska du veta & barn förstår mer än vad man tror & jag är säker på att dina vet att du älskar dom !

2010-04-23 @ 17:35:40
Postat av: Syster



Gör det du vet är rätt.

2010-04-23 @ 18:50:12
Postat av: B

Håller med syster!

2010-04-25 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0