Sjukt nöjd ...

Bara så sjukt nöjd just nu :o)

Emma kom hem från Turkiet som en ny människa :o) Hon skrattar mer & är lättare att förstå sig på , hon känns nästa vuxen mellan varven .

Emma va så skön i morse , hon satt i soffan & ropade på mig - Mamma , de e så dålig service här ! ser du inte hur smal jag blir !! Kan jag få en smörgås till ? Jag skrattade så tårarna rann , mitt stackars "undernärda" barn fick till slut sin smörgås & livet va på topp igen .

Lyckliga barn resulterar i lyckliga föräldrar <3

Ska ta & laga middag till henne nu , så hon magrar av helt *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Syster

Så jäkla härlig den där sötloppan !

2009-09-07 @ 22:46:31
Postat av: Mayvor

Hon är så himla kul...Kan se och höra henne framför mig. Krama henne från Farmor...

2009-09-10 @ 07:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0