Oj då ....

De va ett tag sen jag var här , hihi ...

Äntligen så har jag kommit igång m träningen igen , vilken energi man får bara man tar på sig sina träningskläder ! Känner mig mycket nöjd , hoppas bara min glädje för träning håller i sig . Har en tanke på å träna bort en så där 30 kilo men d vet jag att d e högt mål just nu så jag nöjer mig med ett i taget :o) Allt minus e ju dock minus .

För första gången så vantrivs jag på jobbet .... Varför ?? Jag har alltid älskat mitt jobb , eller jag älskar fortfarande de jag gör men d e nått jag inte trivs med just nu ..... Måste  ta reda på va d e , nån som vet ?

Min vän Glenn har sålt sin lägenhet & ska flytta till Göteborg . Jätte glad för hennes skull & hoppas att allt blir som hon tänkt sig , kommer bli sjukt tomt utan henne .

Fattar inte varför alla flyttar ! Jag kanske oxå ska flytta ?? Rakt över gatan eller så :o)

Go'natt på er <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Var så god! Uppmärksammar den nya designen märker jag.... Fnys!

2009-09-25 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0