Man blir bara yngre å yngre

Ju äldre man blir ju fler krämer & "mirakel behandlingar" hittar man i badrums skåpet , varför denna hysteri .
Jag har precis avslutat en uppingande ginseng ansiktsmask i hopp om att jag se pigg & frisk ut å d är väl inge fel med att göra d bästa av sitvationen men är jag medveten om att jag åldras & att jag inte kan stoppa d ....

Men e man 30 vill man se ut som 20 då ?? vet inte om jag vill d ... Iof satt allt på sin rätta plats & mitt badrum's skåp innehöll en maskara , ögonskugga , tandborste , tandkräm & nån form av lotion .
WHO AM I KIDDING !!! Klart som faan att jag vill se ut som 20 igen :o) Man såg ju skaplig ut då men hjärnan behåller jag för gud så naiv & korkad man va mellan varven :o)

Bjuder på en bild i lite förnedrande syfte men va fan , den handlar ju om mig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0