Låne bil :o)




har fått den äran att få låna Tony & Marias bil ett par dagar :o)

Man får ju såååån panik när man är utan bil .... Hatar att nyttja tunnelbana & buss . Bussförarna kör ju så fruktansvärt illa & tunnelbanan e nästan aldrig i tid så d e inte så konstigt att folk väljer att ta sin bil :o)


Pratade m verkstaden igår & det verkar som att jag får tebax min älskade bil , kändes nästan som att bli dumpad när den bogserades bort ... Men nu ser vi iaf ett litet ljus i denna hemska tunnel & jag hoppas på att den kanske kommer tillbaka i slutet av nästa vecka <3<3

Kommentarer
Postat av: Syster

VORE BARA BRA FÖR SIG ATT ÅKA KOMMUNALT SOM RESEN AV STOCKHOLM <3. MEN Å ANDRA SIDAN ÄR DU JU INTE SOM ALLA ANDRA (DET MENAR JAG SOM POSITIVT) ;)

2009-10-02 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0