Appropå igår ...

Min chef jobbar hemifrån idag :o) Jag inspirerar många *asg*

Jag ringde & väckte honom kl 5 i morse för att meddela att jag skulle jobba hemifrån , min mage gjorde uppror men nu e jag fit for fight igen , vete fåglarna va d va ... Ägglossning kanske ? Omläggningen av min kost troligtvis :o)

I morgon e man tebax i produktion igen :o) Men chefen jobbar nog hemifrån ett par dagar till för han lät som han stod med ena foten i graven ...

Idag blir d ingen bild , inte ens i självförnedrings syfte , vågar inte ens gå ut på ballkongen ... Idag e jag hemsk :o)

<3

Kommentarer
Postat av: Syster

haha, självförnedringssyfte, är det ett ord?

2009-09-25 @ 12:00:08
Postat av: Självförnedrarens storasyster

Googla d :o)

2009-09-26 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0