Va hände med fäbojäntan ??

Nu tror ni säkert att jag sitter & tittar på porr när barnen lagt sig å visst de skulle man säkert kunna göra men kolla va fan dagens rullar heter ...




På 4:e raden uppifrån ser ni det som fick mig att skratta så jag kiknade ... Hur går man igång på d ?? Iof svårt att veta va den innehåller men bara titlarna Bubbel butt & töm mig 2 får mig att fundera ...

Med tanke på ett inlägg från igår där jag berättar att jag målar upp bilder så vet ni säkert va som visar sig just nu & jag rekomenderar inte Bubbel butt ....

De va sista gången jag kollar comhem's matcher på PPV på denna sida , ringer nog nästa gång :o)

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha!

2009-10-06 @ 20:01:22
Postat av: bm

Haha ring mig nästa går bubble butt går haha! va fan är det? ja jag håller med vad hände med fäbojäntan...

2009-10-23 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0