Middagen värdinnan glömde ...

Tänk va fel d kan bli när man missförstår sin vän ... Pratade m Glenn tidigare under dagen & vi kom fram till att dom skulle äta middag hos oss men jag fattade som att hon skulle kolla med David å ringa tebax ...
Sen kom dom & då hade vi redan ätit ... Vi fixade till d ändå & jag hoppas att dom gick härifrån mätta & belåtna :o) Dom fick iaf kaffe & nyinhandlad kaka :o)

Kommer att bli tomt utan min vän .... VÄLDIGT TOMT ! Behöver liksom henne , precis som jag behöver mat å vatten ... D blir säkert bra <3 Mår min vän bra så mår jag bra :o) Kommer iaf att åka till västkusten ofta & jag älskar västkusten !!



Kommentarer
Postat av: Syster

Det kan vara bra att få sakna varandra lite också :)

2009-10-23 @ 11:43:41
Postat av: Anonym

Och du/ni kommer att vara så välkomna även till mig :=)

2009-10-26 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0