Lite från veckan



Lyckades med en sjukt bra parkering idag :o) Inte så kul för er kanske men för mig är det ett genombrott & ett hån mot de som sitter å skriker bakom ratten - självklart en kärring !! Så fort man misslyckas ...

Å självklart hade vi bajs även denna vecka .... Jag bytte Jehnie & the bitchmobile till Falk and the shitmachine ... I måndags fick vi totalsanera både oss & bilen , i tisdags vart de bara sanering av bilen då vår patient ville ligga mellan båren & väggen .... Självklart är jag superglad att han inte va å pillade på oss & bilen fick sig en omgång den aldrig kommer att glömma ...



Idag (onsdag) hade vi finbesök i garaget , eller fin å fin ..... D luktade som vår patient från gårdagen vart & hälsat på men när vi tittade efter så såg vi en jätte liten slambil :o) Men storleken rörde inte honom i ryggen för han betedde sig som om han körde nån slags schakt bil från gruvorna i Norrland 



Fick bjuda lite på mig själv än en gång , hade lite parkeringsproblem när vi kom in i garaget i eftermiddags :o) Kollegorna som har bilen framför oss är så magra att dom kan gömma sig bakom en topps men ni som känner mig vet att jag gör det inte ! Men istället för att skriva en arg lapp så tänkte jag bjuda lite på mig själv & min självironi :o) Som d flesta vet så skäms jag i princip aldrig , på både gott & ont förstås


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha, jag dör! Bakom en tops :P. Haha. Fan vad du är rolig!

2009-10-29 @ 09:00:37
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0