Kanelbullens dag ....




Ska det behövas en dag för att äta kanelbullar ?? Jag kan äta kanelbullar vilken dag i veckan som helst , jag behöver ingen speciell dag för det :o)

De va iallafall kul för tjejerna å kladda lite :o) Men med ett litet party i ryggen & 3 timmars sömn så var man inte så kaxig ... Å tur va väl de ! Åt "bara" 2 bullar & det brukar bli fler *asg*



Min syster ringde mitt i baket & frågade om jag ville köpa orkidéer , rea (?) på Bauhaus :o) Absolut sa jag & ville genast ha 4 stycken så mutade jag henne med bullar :o) i&med detta trick slapp jag gå ut & möta henne för hon kom så snällt in & lämnade blommorna & hämtade en påse bullar , min syster e BÄST <3




Det var inte bara min syster som kom utan även min vän Glenn & hennes man & barn men jag lägger inte ut nån bild på hene idag för d va bara konstiga närbilder på henne & ni som känner mig vet ju redan hur Glenn ser ut & ni som inte gör d så kommer d garantera en bild på henne så småningom :o)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: M-L

I löve u too. <3

2009-10-05 @ 08:23:20
Postat av: Syster

Snyggt...

2009-10-05 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0