En dag som alla andra



Fick ett svar på min lapp från igår :o) De känns som om dom tror att jag skämtade men jag hade problem , huvudsaken är våra två toppsar ställde sig bättre idag :o)

Vi började vår dag i Nynäs , så sjukt vackert d va där kl 7:45 , solen sken & den låg lite vår känsla i luften , vart alldeles pirrig i magen av att stå där å bara till ut över vår vackra natur vi har !
Fick till en liten bild men dock tagen m mobilen & genom mina glasögon :o) Solen va så stark



När vi hämtat vår tant i Nynäs & kört henne till SÖS så var det dax för uppdrag nr 2 men på väg till de jobbet så hittade vi en man på Skanstullsbron som hade rasat på sin cykel & slagit upp sig ordentligt så vi fick tillkalla ambulans , men han va vid gott mod , hade lite problem med ett tillstånd som han hade & som han inte ville ge oss ( tacksam ) samt att vi låste hans cykel .... Man värderar konstiga saker när man slagit söder sig & troligtvis brutit en arm , hoppas iaf att d gick bra för honom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0