En bra dag :o)

Gick 2:a intro passet som PA idag :o) Mycket trevligt ! Hände dock inte så mycket då "brukaren" inte hade en så jätte bra dag men de kommer fler dagar som förhoppningsvis är bättre :o) Alla har vi våra dåliga dagar ...

Efter det så mötte jag upp mamma & åkte till morfar som inte heller hade en så jätte bra dag , vi åkte med honom till tandis & sen körde vi honom hem & då vart d bättre .
Han har lite svårt att lämna sin nya "kärlek" & är väldigt orolig då hon inte är i närheten :o) <3<3

Sedan körde mamma hem mig & grävde ner mig i dagens snart rena tvätt & sen kom mamma tillbaka & Håkan en liten stund efter för att förgylla vår tillvaro med deras trevliga sällskap & till de bjöds det på raggmunk med fläsk :o)

Snart är de dax för mig att lägga mig i soffan & vänta på att grey's ska börja , jag längtar !

I morgon är det torsdag & Fredrik har vart ledig en hel dag & har säkert samlat på sig massa energi så han orkar med alla upptåg som vi ställs inför :o) Börjar redan rycka i skrattgroparna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0