Bilder ...

Man kan se så olika på bilder ... De bilder man har framför sig & de man målar upp i huvudet . Jag är en sån som målar upp allt jag får berättat för mig i huvudet så de e inte så konstigt att jag skrattar så jag gråter ofta :o)

de bilder som kommer nu är från en liten visit i Uppsala från lördag till söndag :o) Bilderna är "klickbara"







De va länge sedan jag skrattade så mycket , en del människor är ju fantastiska & bjuder sjukt mycket på sig själva . Det finns inga bilder från helgens tillställning utan bara från "turistandet" jag gjorde idag .

What happens in Uppsala stay's in Uppsala ;o)

Näh , skämt å sido . En systemkamera stoppar man bara inte ner i handväskan & går ut på galej utan där krävs det planering & försiktighet ... Så får man inte på sig sina strumpor utan stöd från inredningen så stannar kameran hemma :o)

Ett stort tack till människor med stort hjärta & lika sjuk humor som mig !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0