Bara så nöjd !!

Yttligare en underbar dag :o) Sjukt nöjd med mig själv !! Å fråga mig inte varför jag är d .... Bara en känsla , ett rus jag burit med mig hela dan :o)

Nyss hemkommen från gymmet där jag klarade av hela 10 minuter på mördarmaskinen Å ni tänker väl nu - 10 minuter , va e de då ?? För mig är d rekord , klarade 3 minuter sist !!

Vad har jag gjort för att uppnå denna fantastiska självkänsla jag lagt mig till med ? Ska inte forska för mycket i det för d e otroligt skönt å känna att man faktiskt duger som man är :o) Jag har köpt de här med att man kan inte se ut som man gjorde för 10 år sedan & d finns människor som tycker om mig för den jag är & inte för den jag va!

Måste man träna för att bli smal ? Emma sa till mig & Camilla igår - Ni tränar & när ska ni bli smala ? Jag kan ärligt svara att jag tränar inte för att bli smal för d kommer jag aldrig att bli men jag mår bra av att träna & min rygg blir bra & lite muskler är ju faktiskt snyggt ;o)

Kommentarer
Postat av: M-L

Du e så vis mitt hjärta & duktig:)

2009-10-26 @ 21:17:40
Postat av: Carina

Gôtt att du har sån energi och mår så bra ;=)

2009-10-26 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0