Tack & nej tack

Nu har den fas jag fruktat mest börjat infinna sig ... Folk tar avstånd !! Jag har inte pest & även om det är jag som flyttat så behöver inte jag må toppen bra för d !
Jag är fortfarande samma Malin med samma behov som tidigare !
MEN , inte bara skit utan även nå riktigt kul mitt i allt dåligt & det är den backup jag fått från människor jag definitivt inte väntat mig något av :o)
Ni är toppen !!
Så nej tack till er som drar öronen åt er & backar !
Å ett super tack till er som faktiskt tar er den tiden att bara kolla hur d e & lyssnar när jag inte orkar hålla masken , ni är super !! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: M-L

Kram och massa <3-an

2009-11-18 @ 20:15:43
Postat av: Carina

Tänker på dig och vet vad du går igenom,kram

2009-11-19 @ 06:43:30
Postat av: Bernt

Jag kanske inte är ditt första val men jag finns här om du behöver ventilera.<3 <3 <3

2009-11-20 @ 09:21:55
Postat av: Susann Nilsson

Finns här om du vill prata:) Kramar Susann

2009-11-22 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0