Så svårt ....

Varför ska allt va så svårt ? Vet inte vad jag vill längre än mindre vad jag gör .... Känner inte riktigt igen en del beteenden hos mig & det stör mig , är van vid att ha full koll på va jag gör & hur jag tänker .
varför kan man inte bara säga vad man vill & inte vill ?? Måste man tassa runt allt & linda in , vara kryptisk & allmänt otillgänglig ??
Jag gillar tillgängliga människor & jag tror faktiskt att jag ska sluta ge alla otillgängliga människor min tid & energi å bara fokusera på de som är öppna , ärliga & tillgängliga !
Jag har bestämt mig ... Så blir de , så hej då alla otillgängliga , oärliga & självcentrerade människor ! Ni är hjärtligt välkomna in i mitt liv igen när ni vet va ni vill & vet att de finns fler människor än er själva & beredda på att satsa <3

Kommentarer
Postat av: M-L

Fint & tänkvärda ord... Jag finns här iaf. <3

2009-11-14 @ 10:46:23
Postat av: Bernt

Bra där. <3

2009-11-15 @ 13:53:31
Postat av: Syster

Jag är här.

2009-11-19 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0