Min bror & jag ....

Detta inlägg kommer till pga det tidigare inlägget där jag hedrade min vackra syster :o)  (hon e sjukt vacker! )

Min bror & jag satt & diskuterade i måndags om just vår syster Chriss <3 Hon är smart , älskar att plugga & ser sjukt bra ut .
Medans Kenny (min bror ) & jag är mer lika , så vi kom fram till att hon inte är våran , inte för att vi inte älskar henne för d gör vi , MASSOR ! Men hon skiljer sig för mycket från oss . Vi 2 (Kenny&jag) bleka , obildade & smått "rulltiga" med en sjuk humor platsar inte i Mercaåkande högskoleplugghästens dna & eftersom vi 2 mot 1 så måste d va henne de bytte ut ;o)

Men gråt inte för d vår adoptivsyster , vi älskar dig ändå & hoppas med detta att du försörjer oss när vi blir gammla .


Kommentarer
Postat av: M-L

Ni e såå underbara, tur att ni alla har nåt eget :o)

2009-11-26 @ 22:44:54
Postat av: Syster

Ah hahahahahaha, fan vad ni är roliga! Talk about me behind my back huh... Haha! Mamma har ju alltid sagt att jag är bortbytt på bb men jag och pappa har på tog för lika fötter för att ni ska tvivla på vårt släktskap :P!

2009-11-27 @ 15:05:53
Postat av: Anonym

Haha

2009-11-27 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0