Bacon feber ....

Vaccinerade mig mot just detta igår & de skulle jag inte ha gjort ..... Vi fick lunch på Söder igår & då passade jag på att ta sprutan uppe på kontoret när jag ätit & jag frågade sköterskan - När kommer de eventuella biverkningarna ? SSK - Om ett par timmar som tidigast .
Jag nöjde mig med de svaret & skuttade glatt ut i bilen igen för vi hade jobb på KS som väntade . På väg upp på Centralbron började d spänna konstigt i armen & när vi var ute på Klarastrandsleden i 70 km/h så låste sig min vänsterarm & tummen ställde sig rätt upp , kändes som jordens största sendrag , hua . Armen höll på å krampa till&från ett tag & när jag körde in på sjukhusområdet så fick jag dimsyn på höger öga & stackars Fredrik vart nog rädd :o)
Allt avtog efter en stund men bara för att komma tillbaka .... Låg däckad i soffan hela kvällen , öm , febrig & nästan blind ....


Kommentarer
Postat av: Syster

Därför ska jag inte vaccinera mig...

2009-11-07 @ 20:40:33
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Susann Nilsson

Usch! jag som tänkte ta den.......

2009-11-08 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0