Allt löser sig ...

Ni kanske tycker att jag är naiv bara för att jag tänker så men allt löser sig faktiskt , på ett eller annat sätt & kanske inte på de sättet man tänkt sig från början men på något sätt så blir allt bra igen :o)

Står ju med fötter på tröskeln till någonting som är helt nytt & outforskat & alla i min närhet ser bara problemen ... Känns lite som ett bakslag för mig å höra alla negativa sidor , tar man tag i ett problem så måsta man få lite positiv feedback också ! Man vet ju inte om de fungerar förens man prövat , eller hur ?

Hur som helst så känns de bra & de kommer va sjukt jobbigt i början men jag tror att de kommer att bli bra i slutändan :o)

Från d tredje till d nittonde :o) Satt på St:Göran & hade en liten paus så jag passade på att gå ut på Facebook å kolla om d hänt nå nytt å mitt bland alla statusar så såg jag en gammal arbetskamrats status & skrattade så jag trodde aldrig att jag skulle kunna köra därifrån , citerar status -

Behöver hjälp med en översättning! Min gamla skolengelska är inte vad den varit. Kommer besök från England till mig snart, och jag bor ju vid ändhållplatsen på röda linjen. Kan jag säga till honom -"search at ass at the red tube"? Eller hur ska man förklara?

Gillar hans direktöversättning skarpt :o)

Kommentarer
Postat av: Mayvor

...SA HAN SOM SKET I VASKEN...Jag önskar att du har rätt...

2009-11-05 @ 21:16:57
Postat av: Syster

Självklart löser sig de flesta problem och man måste lösa det på sitt eget sätt men inte hitta en lätt väg ut. Hoppas det blir bra.

2009-11-07 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0