Funderar

Tänk om man visste va alla ville & varför alla gjorde som dom gjorde .... Skulle man vara nöjd då ?? Jag tror inte de !
Människan är en så komplex varelse & kunde vi veta hur allt fungerade å veta va alla andra ville ha & varför de ville ha de så , då skulle vi nog mista livsgnistan ....
Jag tror att vi gillar att leva lite i ovishet , känna att vi har en utmaning , de får oss att leva !

Visst , nu säger jag inte att vi ska leva i total ovishet & vissa saker vill man ha svar på & får d faktiskt , utan jag pratar lite i största allmänhet , vi gillar att vara lite navia & omedvetna :o)

Kommentarer
Postat av: M-L

Du har sååå rätt min vän <3

2009-12-03 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0