Uggla ...

Fredag & livet leker !! Tänk att livet är så bra bara för att d e fredag , d e ju fantastiskt ! Packade bilen för en tripp till landet , lite köer å skit men vi va där på lite mer än en timme så jag va nöjd . När vi kör ut på Tofta rakan ( 500m innan hem ) Så skriker B från baksätet - EN UGGLA !! Å jag tvärnitar & kastar i backen å parkerar som en kärring på en mötesplats , springer runt bilen å öppnar skuffen å tar fram kameran å börjar fota å självklart kommer buss fan så jag gör mig mer markant i hopp om att han ska se va som sitter på höbollarna bredvid vägen men nej då , han brakar bara förbi men till min förvåning sitter ugglan kvar :o) jag vart så glad men jag lägger även märke till att ugglan inte ens rört sig en millimeter & då börjar jag granska ugglan & ser att han har en öggla på huvudet ... Hela helgen raserade , trodde jag fotat något som bara några få får uppleva men finns d nån annan än jag där ute som gillar att fota plastfåglar så finns denna  på Tofta på Adelsö ! Lycka till

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, fan vad snopet :P

2009-08-23 @ 15:00:47
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0