Hårtrassel

Ibland undrar man ....

Vart nekad klippning hos frissan igår för mitt hår va för långt & för tjockt & d skulle jag ha uppgett när jag beställde tiden för denna klippning handlade om att man skulle klippa frisyr & då behövde man längre tid , men va brukar man klippa när man är hos frissan ... Är inte d en frisyr ??

Slutade med att jag åkte hem i samma långa korpsvarta hår & arg som jag va så klippte jag mig själv ... Vart rätt nöjd faktiskt , svärmor fick hjälpa till lite med de som vart snett :o)

I skrivande stund sitter jag med en avfärgning i håret så vi får se hur detta slutar ,  hoppas att d slutar bra .

Ska boka en tid hos en annan frisör i veckan så jag får den korta frisyr jag vill ha .

Håll en tumme för mig nu att jag inte blir helt  sinnessjuk i huvudet nu för då blir väl mina stackars patienter livrädda på måndag <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu är det jag som ska vara storasyeter och lära dig läxan av alla läxor: KLIPP INTE DIG SJÄLV!



Ajsing Bajsing!

2009-08-17 @ 20:50:40
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0