Hårresande ...

Oh så Gott !! Kom precis hem från en middag på Faros m Anna :o) Hon fyllde år i November & fick en middag av oss i present & vi åt den ikväll ... Guuuud så mycket tid man har över ;o) Sjukt mysigt var det iallafall så det får inte gå 9 månader till nästa gång ...

Jag är även klar m håret nu & bild på det ser ni ju :o) Känns skönt att en månad fylld av klippning av sig själv & sju avfärgningar äntligen är avklarade , måste ju även erkänna att jag är mycket nöjd & ja , jag vet , man ska inte va nöjd när man kommer från frissan men hon är sååå bra :o) nu ska jag sova så jag orkar åka till dagis (jobb) i morgon .


Go'natt Sverige <3 


Kommentarer
Postat av: Syster

Blev bra men jag ville att du skulle ha kvar ditt långa hår ju!

2009-08-28 @ 08:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0