Hår hår hår ....

Varför har man hår ?? tror dock att mitt kommer att trilla av snart , sitter nu i skrivande stund & har avfärgning 3 i håret .... Denna gång ska jag lyckas !! :o) Kommer aldrig att färga svart igen & jag kommer alltid att kolla att färgtubens nummer stämmer överens m numret på förpackningen ! D va d som satte mig i denna sitts . Om en timme ska jag samla lite vuxen poäng & gå på tupperware party hos Glenn , mest för att Glenn (marie-louise) har bakat & står för så trecligt sällskap för d där med å köpa en plast burk för 200 kr känns ju inte så där jätte kul lockande , bättre å lägga ner 1 miljon på avfärgning ;o)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas det går vägen annars har jag en plan B...



Frisören!



2009-08-20 @ 09:40:17
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Susann Nilsson

Stackare, hoppas du fått ordning på hårfärgen nu!

2009-08-20 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0